Dentální hygiena

Dentální hygiena je základní pilíř moderní stomatologie. Je důležitá pro celkové zdraví pacienta a jako základ pro kvalitní, estetické a trvalé ošetření u stomatologa. Za pomoci profesionální péče dentální hygienistky si zachováte zdravý a zářivý úsměv.

Dentální hygiena

Naši pacienti navštěvují dentální hygienistky dle individuálního plánu a potřeb, nejméně však dvakrát ročně.

V rámci dentální hygieny nabízíme

• Individuální instruktáž čištění zubů s kartáčky v ústech pacienta šitou na míru

• Léčbu zánětu dásní (Gingivitis), úbytku kosti (Parodontitis)

• Odstranění zubního kamene ( ručními nástroji, ultrazvukem)

• Odstranění zápachu z úst

• Pískování zubů (odstranění pigmentací přístrojem Air Flow®)

• Bělení zubů (domácí bělení, ordinační bělení)

• Pravidelné kontrolní návštěvy dentální hygienistky jako servis po celkovém ošetření zubů, prevence a předcházení dalšímu onemocnění zubním kazem, gingivitis, parodontitis

Bělení zubů

Každý z nás by chtěl mít krásné zdravé zuby. Pryč je doba, kdy pouze šaty dělaly člověka. Zdravé zuby a zářivý úsměv je už dnes pro většinu lidí nejen otázkou estetiky, ale především naprostou samozřejmostí a podmínkou úspěchu nejen v zaměstnání, ale i v osobním životě.

V naší ordinaci používáme systém bělení zubů Opalescence, který je určený pro ordinační a domácí způsob bělení zubů. Obsahuje aktivní složku peroxid vodíku. Jedná se o bělení vlastního zdravého chrupu pacienta s cílem zesvětlit zuby, jelikož tmavší odstín je jedinou vadou na kráse.

Před samotným bělením je důležité, aby pacient měl perfektní ústní hygienu (nesmí se vyskytovat zánět dásní, zubní kámen, pigmenty apod.)

AirFlow

Odstranění pigmentů z povrchu zubů způsobených pitím kávy, čaje, kouřením atd. se nazývá Air Flow. Metoda Air Flow se provádí speciální koncovkou, pod tlakem vody a bikarbonátu sodného.

Prevence

Správná péče o chrup a dásně je jedna z nejúčinnějších forem prevence v medicíně vůbec. Rozsáhlé znalosti o příčinách onemocnění zubů a dásní umožňují téměř zcela zabránit nejčastějším poškozením, tj. zubnímu kazu a zánětům dásní. Nicméně ani nejmodernější postupy nedovedou dnes sejmout z pacienta zodpovědnost za vlastní stav chrupu. Řádná domácí péče založená na informaci a instruktáži od Vašeho zubaře či hygienistky je jedinou spolehlivou cestou k udržení funkčního chrupu po celý život.